пятница, 16 октября 2015 г.

Козацькі розваги.
(Діти під козацьку  пісню входять до зали.)
Ведуча. Шановні гості,  любі діти,  дозвольте  вас  оповістити.  Що  готувались  ми  завзято  провести  разом  наше  свято!
Вірші.


Ми є діти українські – хлопці та дівчата,
Рідний край наш – Україна, красна та багата.
Рідне небо, ясне сонце, місяць, зорі срібні,
І народ наш – українці, всі до нас потрібні.

Я не просто українець,

Я  - великий патріот.
Я люблю, як тата й маму,
Український весь народ.

І я українкою,
Змалку зовуся.
І цим я пишаюся,
Й щиро горджуся

Всі ми – діти українські,
Хлопчики й дівчатка.
Хоч і ще не дуже сильні,
Та душа завзята.



               
Українська пісня «Ми є діти українські»
(Після пісні  до зали заходить козак)
Козак.  Здорові були, козаки УКРАЇНСЬКІ ЮНАКИ.
Ведуча. Здоров будь пан козак.
Козак. Чи ж не маєте бажання позмагатись,  силу свою, спритність показати,  ще й відвагу молодецьку, як це в козаків ведеться?
Хлопчики. Згода! Згода! Ми готові!
Козак. Ваше гасло?
Хлопчики. Честь  і відвага!
Ведуча. Сьогодні,  ми з вами пригадаємо наших  славних предків – Запорізьких козаків. До наших днів дійшли перекази  про їхню силу,  відвагу, мужність. Діти, вам мабуть відомо, що козацька громада поділялася на курені це – команди. І сьогодні ми розподілимося на дві команди:
перша Котигорошко і її  отаман; 
Друга   Крутивус і її отаман.
Козак. Так ви хочете теж козачатами стати? А ви часом не ледарі?
Ведуча. Ні! Наші діти не такі, вони працьовиті, чемні, виховані.
Козак. А чи ви знаєте, що козаки нічого   і ніколи не боялись?
Ведуча. Наші діти козаче, теж нічого не бояться.
Вірші.
Я – маленький козак!
Я не знаю, що це страх.
В мене серце, як кришталь,
Дух у мене, немов сталь.
Я не вступлюся й не віддам,
Землі своїм ворогам.

Ми – козаки, ми – вільні люди,
Хоробрі і відважні всюди.
Ми козаки, борці за волю,
За народу щастя й долю.
Козак. А ви знаєте, що козаки щоранку  прокидалися і бігли вмиватися, а то й купатися до річки? А ви так зможете?
Ведуча. Звісно зможемо!
Змагання. – «Хто швидше скупається»
Козак. Молодці! Упоралися добре. А прислів’я ви про козаків знаєте?
Діти:
 - Козак не боїться ні хмари, ні грому.
- Козацькому роду нема переводу.
- Степ та воля козацька доля.
- Де козак там і слава.
- Кінь для козака, що крила для птаха.
Козак. То правда ваша. Кінь для козака багато значив. І доглядали запорожці своїх коней самі.
Ведуча. Ми теж навчаємося дбати про наших чотириногих друзів.
Змагання. – «Напуваємо коня»
Козак.  А чи відомо вам, що козаки самі собі їсти варили. Кашу, куліш. А що ж то за каша без солі?
Ведуча. Правильно. То  наступне змагання так  і називається.
Змагання. – «До Криму по сіль»
Козак.  А ще діти, козаки любили посміятися, потанцювати, відпочивати.
Ведуча. Жартівливий танок «Галя молода»
Козак. Діти а хто був прикрасою козаків?
Діти: Козачки!
Козак. Так, авжеж  козачки і зігріють,вилікують, нагодують.
Ведуча. Наступне змагання – «Нагодуй козака вареничками».
Козак. А ви знаєте на чому плавали козаки у похід?
Ведуча. Так ,були такі кораблі, які називалися «Чайками»
Так і тепер нам треба перевезти свою козачку на другий берег.
Змагання. – «На чайках»
Козак. Молодці! І це випробування вам вдалося подолати. А ви знаєте, що перед походом  треба було завантажити човен ядрами, щоб стріляти. А вони були такими ж круглими, як м’яч. Так зробимо це й ми.
Змагання. – «Передай ядра в човен»
Козак.  Ох славні ви козачата. І сильні, і спритні, і розумні. Що ж, бачу, гарна зміна  козакам  запорізьким підростає. А тепер  мені вже пора продовжувати подорож. До побачення.
Діти: До побачення!
Ведуча. Українські дівчата найгарніші в світі, українські хлопці  - найсильніші в світі, а українська пісня най солов ‘їна в світі.  Зраз ми з вами  в цьому переконаємось.
  Пісня «Гарна наша Україна»
  «Український танок»


Ведуча. Дякуємо за увагу. До побачення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий