Режим дня






Режим дня  середньої групи я/с "Барвінок"
м.Кам"янка – Дніпровська у 2015 – 2016 н.р


Час
1.
Прийом дітей ,огляд, ранкова гімнастика.
7. 00 - 8.30
2.
Підготовка до сніданку . Сніданок

8.30 – 8.50
3.
Ігри. Підготовка до навчальної діяльності
8.50 – 9.10
4.
Заняття фронтальні,групові та індивідуальні
9.10 – 10.00
5.
Підготовка до прогулянки. Прогулянка
10.00 – 12.00
7.
Повернення з прогулянки. Обід
12.00 – 13.00
8.
Сон
13.00 – 15.00
9.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури
15.00 – 15.20
10.
Полуденок
15.20 – 15.35
11.
Ігри , самостійна діяльність.
15.35 – 16.05
12.
Підготовка до прогулянки, прогулянка
16.05 – 18.00






Режим дня  ІІ молодшої групи я/с "Барвінок"
м.Кам"янка – Дніпровська у 2014 – 2015 н.р


Час
1.
Прийом дітей ,огляд, ранкова гімнастика,підготовка до сніданку
7. 00 - 8.30
2.
Сніданок

8.30 – 8.50
3.
Ігри

8.50 – 9.10
4.
Заняття

9.10 – 10.00
5.
Підготовка до прогулянки

10.00 – 10.30
6.
Прогулянка

10.30 – 12.00
7.
Повернення з прогулянки. Обід

12.00 – 13.00
8.
Сон

13.00 – 15.00
9.
Поступовий підйом, повітряні та водні  процедури
15.00 – 15.30
10.
Полуденок

15.30 – 15.50
11.
Ігри , самостійна діяльність.

15.50 – 16.30
12.
Підготовка до прогулянки, прогулянка
16.30 – 18.00





Режим дня для дітей з денним перебуванням  на літній період

Режимні процеси
години
Прийом,ранкова гімнастика,підготовка до сніданку
7.30 – 8.30
Сніданок
8.30 - -8.50
Ігри   
8.50 – 9.10
Заняття
9.10 – 9.30
Підготовка до прогулянки
9.30 – 9.45
Прогулянка
9.45 – 12.00
Повернення з прогулянки
12.00 – 12.20
Обід
12.00 – 12.50
Сон
12.50 – 15.10
Поступовий підйом та водні  процедури
15.10 – 15.40
Полуденок
15.40 – 16.00
Підготовка до прогулянки
16.00 – 16.15
Прогулянка
16.15 – 18.00





ОРГАНІЗАЦІЯ РЕЖИМНИХ ПРОЦЕСІВ У ПЕРШУ ПОЛОВИНУ ДНЯ.
 ПРИЙОМ ДІТЕЙ
1. Спілкування вихователя з дітьми: індивідуальні бесіди, ігри для спілкування і створення настрою дітей.
2. Організація самостійної діяльності дітей: різні види ігор, праця в куточку природи, образотворча діяльність.
3. Формування культурно-гігієничних навичок: використання носової хустки, контроль за зовнішнім виглядом, охайністю зачіски.
4. Формування культури поведінки: вітання, увічливі взаємини з однолітками, дорослими.
РАНКОВА ГІМНАСТИКА
Підготовка до ранкової гімнастики.
 СНІДАНОК
 1. Гігієничні процедури. залучення уваги дітей до гігієничних процедур, закріплення правил миття рук; ігри-змагання ( старший вік ), розповід вихователя про чистоту; самоконтроль дітей; оцінювання діяльності.
2. Сервірування столу: бесіда з черговими; ознайомлення з меню, оголошення його дітям; привернення уаги дітей до естетичного оформлення столів.
3. Привернення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання культури їжі; праила етикету; оцінювання діяльності.
 ЗАНЯТТЯ
Підготовка до заняття: прибирання іграшок; переведення уваги на інший вид діяльності; оцінювання діяльності дітей; організація після заняття.
 ПРОГУЛЯНКА
 1. Підготовка до прогулянки: створення інтересу; ігрові прийоми; індивідуальні бесіди; добирання ігрового матеріалу; мотивація діяльності дітей на прогулянці.
2. Одягання: послідовність, вихід на прогулянку.
3. Спостереження на прогулянці.
4. Рухливі ігри: 2-3 гри великої рухливості; 2-3 гри малої та середньої рухливості; ігри на вибір дітей.
5. Праця на ділянці: мотивація діяльності дітей; визначення осягу роботи; розподіл обов'язків; підготовка обладнання; виконання трудових оперрацій; прибирання обладнання; оцінювання діяльності.
6. Індивідуальна робота з розвитку рухів, фізичних якостей.
7. Самостійна ігрова діяльність: створення умов для  розвитку сюжетно-рольових ігор; ігри з природним матеріалом; інші види діяльності; індивідуальна робота із зображувальної діяльності, розвитку мовлення, театралізація в теплу пору року; ліплення снігових баб.
8. Повернення з прогулянки: ігри; самоконтроль дітей; контроль і оцінювання їх діяльності; послідовність роздягання; вільна діяльність дітей.
 ОБІД
 1. Підгоьтовка до обіду.
2. Гігієничні процедури: залучення уваги дітей до гігієничних процедур; закріплення правил миття рук; ігри-змагання ( старший вік ); розповідь вихователя про чистоту; самоконтроль дітей; оцінювання діяльності.
3. Сервірування столу: бесіда з черговими; ознайомлення з меню, оголошення його дітям; залучення уваги дітей до естетичного оформлення столів.
4. Залучення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання культури їжі; правила етикету; оцінювання діяльності.
5. Підготовка до сну: гігієничні процедури; створення умов для організації сну; укладання спати.
 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕЖИМНИХ ПРОЦЕСІВ У ДРУГУ ПОЛОВИНУ ДНЯ
 ПІДЙОМ ДІТЕЙ
 1. Поступовий підйом, спілкування вихователя з дітьми.
2. Індивідуальна робота з дітьми, створення умов для самостійної діяльності.
3. Коригувальна гімнастика: підготовка до коригувальної гімнастики, привернення уваги дітей.
4. Гартувальні процедури: гартування, масаж.
5. Формування культурно-гігієничних навичок: привернення уваги дітей до гігієничний процедур; гігієничні процедури; закріплення правил миття рук; розповідь вихователя про чистоту; прийоми самоконтроля; оцінювання діяльності дітей; послідовність миття рук; послідовність одягання; контроль за зовнішнім виглядом, охайність зачіски.
6. Формування культури поведінки; доброзичливі взаємини з однолітками, дорослими.
 ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 Спілкування з дітьми, індивідуальна робота, ігри.
 ПОЛУДЕНЬ
 1. Підготока до полудня, сервірування столу; бесіда з черговими; ознайомлення з меню, оголошення його дітям; залучення уваги до естетичності  оформлення столів.
2. Залучення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання навичок культури їжі; правила етикету; оцінювання діяльності дітей; прибираня столів.
 ПРОГУЛЯНКА
 1. Підготовка до прогулянки; створеня інтересу; ігрові прийоми; індивідуальні бесіди; добирання ігрового матеріалу; мотивація діяльності дітей.
2. Одягання, відпрацювання послідовності одягання  (ігрові, словесні, наочні, практичні прийоми).
3. Рухливі ігри: 2-3 ігри великої рухливості; 2-3 ігри малої та середньої рухливості; на вибір дітей.
4. Індивідуальна робота з розвитку рухів, фізичних якостей: самостійна ігрова діяльність; створення умов для розвитку сюжетно-рольових ігор; ігри з природним матеріалом; індивідуальна робота із зображувальної діяльності, розвитку мовлення; театралізація в теплу пору року; ліплення снігових баб.
 5. Організація самостійної діяльності дітей спокійних ігор; індивідуальна робота з дітьми та поступове повернення додому.




Режимні процеси

Дитсадок "Барвінок" наш,
Двері відчиняє
Сміх веселий і дзвінкий,
Нас всіх зустрічає.
 



Ми зарядку робили зрання,


Стрибки, біг і присідання,
Ростимо тут спритні й дужі,
Кожний з сонцем й вітром дружить.








Сніданок вже на нас чекає,
Апетит наш промовляє:
"Ми вдячні нашим поварам,
За те, що смачно варять нам".





Ось уже заняття у діток маляток,
 






Любим малювати, вежі будувати.
Весело співати й гарно танцювати.

       

Вже й прогулянка прийшла,
 


Ігри різні  принесла,
Вже й награлися малята,
Знов нас будуть частувати.








Обід смачний нам принесли,
Рулет й духм`яні пампушки,
Ватрушки й запіканку,
Смачну, солодку "манку".










     




Сон вже ходить і гукає
Всих до спальні закликає,
В очки  всіх цілує ніжно,
Всих кладе приємно й ніжно.








А ось ми вже й проснулись
Потягнулись, посміхнулись.

Робим в ліжечку зарядку,
Все рахуєм по - порядку.

















Для підтримки сили
Знову ми поїли,
Вареники в сметані.
І пиріжки рум`яні.








Скажем голосно Ура!

Дружно грає дітвора.
Радощам немає меж.
Мама й тато прийде теж.









Нужно ли ребенка укачивать?

 Одна из вредных привычек, которую взрослые буквально навязывают ребенку, - засыпать при укачивании.

 Издавна люди прибегали к этому средству, укладывая детей в люльках.
  На смену примитивным люлькам пришли удобные современные кровати, благоустроенные коляски, а укачивание все ещё бытует во многих семьях.
 Привыкнув засыпать при укачивании, ребенок без этого уже не может заснуть.
 Когда покачивание прекращается, он просыпается , плачет.
 Сон становится прерывистым, беспокойным, отдых неполноценным.
 Тревожен сон и тех детей, которых приучили засыпать под колыбельную песню или даже при молчаливом присутствии взрослого. Малыш просыпается, чтобы проверить, не оставили ли его одного.

Никакие "снотворные" ребенку не нужны. Сон является его естественной потребностью!

 При правильном режиме, хорошем уходе ребенок заснет без дополнительных воздействий. Об этом убедительно свидетельствует опыт детских садов, где не принято укачивать или похлопывать по одеялу для того, чтобы малыш заснул.
 Быстрому засыпанию способствует сохранение привычной обстановки при укладывании.
 Если у малыша нет постоянного места, или родители берут ребенка в гости и укладывают его там спать, считая, что он ещё не смышлен и ему безразлично, где засыпать, сон может также нарушиться.
 Вредна привычка засыпать в постели взрослых, когда они рядом.
 Привыкнув к этому, малыш уже не хочет ложиться в свою кровать, плачет, протестует и, действительно, не засыпает, пока родители не сдадутся.
 Ребенок , спящий в одной постели со взрослыми, дышит испарениями его тела и выдыхаемым им воздухом, в котором в избытке содержится углекислый газ. Кроме того, в таком случае взрослый рискует заразить ребенка.
 Поэтому каждый ребенок должен спать только в своей собственной  отдельной постели!


 Таким образом, медленное засыпание, беспокойный, недостаточно продолжительный сон ребенка чаще всего является результатом допускаемых в воспитании ошибок.

Если у малыша правильный режим дня, он активно бодрствует, создана нормальная обстановка при укладывании, а ребенок все же спит беспокойно или мало, часто просыпается и плачет, необходимо обратиться к врачу!
 Надо иметь в виду, что при самых благоприятных условиях не все дети засыпают одинаково быстро.
 Один ребенок, едва прикоснувшись головой к подушке, тут же заснул, другой, пока уснет, долго вертится с боку на бок, крутит головой, а то и хнычет. Эти различия определяются природными особенностями нервной системы. Быстро засыпают уравновешенные дети, значительно медленно - легковозбудимые.

Итак, за один только первый год жизни у ребенка должен быть заложен фундамент многих навыков и привычек, так необходимых ему для нормального развития.
 Материал подготовлен по книге Л. Каплан "Посеешь привычку - пожнешь характер".







Колыбельные песенки
В наш стремительный век простое живое общение становится действительно роскошью, особенно плохо, что это распространяется и на взаимоотношения с детьми: появились игрушки, призванные помочь уснуть малышу, с кнопками выбора звукового режима, регуляторами громкости. Все это с одной стороны хорошо, а с другой - грустно, ни одна самая современная милая игрушка не заменит ребенку маминого или бабушкиного голоса, этих минут контакта с близким человеком. Колыбельные песни малышам необходимы для здорового сна, как нежный мамин поцелуй, мамочкины объятия. Колыбельных не бывает много, никогда не бывает много. Мамина ласка в этих песнях нужна новорожденным детям, дошколятам

и даже младшим школьникам. Наши предки даже придавали мистическое значение таким песням, там встречались Бука, Дрема… Испокон веков с помощью колыбельных песен мамы желали своим малышам спокойствия и счастья. Никакую другую песню ребенок уже не будет слушать так внимательно, даже если у него закрыты глазки, он засыпает, всё равно мамина любовь навсегда запечатлеется в его подсознании. Ваш малыш услышит и запомнит волшебные слова близости с самым родным человеком на свете – мамой. Между прочим, колыбельных песен для малышей очень много, народные, авторские, из мультфильмов и кино – выбор поистине огромный. Сердце подскажет, которая из них лучше для вашего малыша.







Комментариев нет:

Отправить комментарий